Minőségirányítás
Minőségpolitika
Az egészségügyi ellátásban alapvető feladattá vált a minőségi színvonal folyamatos növelése.
Ezen érdekek felismerésével világszerte megjelentek azon törekvések, amelyek célul tűzik ki az egészségügyi szolgáltatás minőségirányítási rendszerének kiépítését, folyamatos ellenőrzését és ezen keresztül színvonalának növelését.
A Sátoraljaújhelyi Erzsébet Kórház a minőség javítására irányuló elkötelezettségét ezen minőségpolitikai nyilatkozatban kívánja kinyilvánítani. Kórházunk ezen feladatainak a szakmai igényesség folyamatos emelésével kíván megfelelni.
A vezetőség célul tűzte ki, hogy a kórház bevezeti és működteti minőségirányítási rendszerét, fejleszti az MSZ EN ISO 9001:2009 szabvány és a Magyar Egészségügyi Ellátási Standardok 1.0. követelményeinek figyelembevételével.
Ennek érdekében törekszünk:
- a betegellátás színvonalának folyamatos fejlesztésére, mely érdekében mind az épületállomány műszaki felújítását, mind gép-műszerpark fejlesztését, fontosnak tartjuk,
- a betegellátás folyamatának részletes szabályozását kidolgozzuk és azt betartjuk,
- továbbra is megteremtjük a betegjogok érvényesítését a mindennapi gyakorlatban,
- nagy hangsúlyt fektetünk a betegtájékoztatás, együttműködő partnereinkkel való kapcsolattartás színvonalának folyamatos emelésére, honlap fejlesztés, tájékoztatás, recepciós pultok működtetésének segítségével,
- a HACCP rendszer működtetésére,
- munkatársaink folyamatos szakmai képzésének, továbbképzésének támogatására.
A Sátoraljaújhelyi Erzsébet Kórház által nyújtott szolgáltatások minőségének folyamatos javítása minden dolgozónk kiemelt munkaköri feladata.
Sátoraljaújhely, 2015. május 04.
dr. Kovács Lajos
mb. főigazgató
tanuisitvanyok2013
Sátoraljaújhel Város Erzsébet Kórház ISO tanúsítványa
Sátoraljaújhel Város Erzsébet Kórház ISO tanúsítványának melléklete
Sátoraljaújhel Város Erzsébet Kórház MEES tanúsítványa
Sátoraljaújhel Város Erzsébet Kórház MEES tanúsítványának melléklete